Dag 11 van onze avontuurlijke reis in zuid Afrika

8 augustus 2015 - Keurboomstrand, Zuid-Afrika

7 augustus.

Vandaag was het wel even wennen we moesten ons eigen ontbijt klaar maken hahah.

En om negen uur bij het strand zijn om walvissen te gaan spotten,we gingen in een grote catamaran de zee op allemaal in gepakt in grote zwemvesten hihi.

Naar ongeveer een half uurtje varen kwamen we de eerste dolfijnen tegen. Dit was een erg mooi gezicht deze beesten door de zee te zien springen, een stuk verder kwamen we de walvis tegen en op het einde van de trip lagen er op een rotsformatie in de zee een hele kolonie zeehonden. Helaas weinig foto's met mijn telefoon kunnen maken want ik had de verkeerde zeebenen meegenomen.

Naar deze trip even heerlijk door plettenberg bay gelopen totdat kyan zich ontzettend broerd ging voelen omdat hij iets verkeerds gegeten had,toen hij dit allemaal kwijt was ging het weer en wilde hij wel even bij de zee spelen dus dit ook nog even gedaan.

S'avonds weer heerlijk bij Berlin gegeten.